Asistenta pentru evaluarea fezabilitatii afacerii in faza de idee, start-up, afacere in derulare

Scopul evaluarii fezabilitatii afacerii

 

Evaluarea fezabilitatii afacerii are ca scop analiza capacitatii afacerii de a satisfacere o cerere a pietei-tinta, pe termen scurt, mediu si lung si analiza capacitatii afacerii de a genera profit si cash.

 

Evaluarea fezabilitatii afacerii se bazeaza pe:

  • analiza oportunitatilor si a riscurilor specifice mediului de afaceri: produse si servicii, cerere si oferta, clienti, concurenta, avantaje concurentiale, furnizori;
  • analiza punctelor tari si a punctelor slabe specifice organizarii si coordonarii afacerii: activitati si resurse alocate pentru producerea de bunuri si furnizarea de servicii, pentru promovare, distributie, vanzare;
  • analiza nevoii de finantare si a accesului la sursele de finantare;
  • analiza performantelor financiare realizate sau estimate: cifra de afaceri, profit, incasari si plati.

 

 

Modul de derulare a serviciilor de asistenta pentru evaluarea fezabilitatii afacerii

 

Aceste servicii se furnizeaza in cadrul unor intalniri informale intre consultant si beneficiar.

Durata estimata a unei intalniri este de aprox. 1-2 ore.

 

Ce face antreprenorul?

Isi prezinta ideea sau afacerea, avand in vedere reperele principale prezentate anterior.

 

Ce face consultantul?

Va sesiza punctele tari si punctele slabe ale afacerii, oportunitatile si riscurile specifice mediului in care firma isi desfasoara activitatea. Isi va exprima opinia asupra fezabilitatii afacerii, din pdv al potentialului de piata si al perspectivei manageriale.

 

Confidentialitatea informatiilor este una din clauzele contractuale ale serviciilor de consultanta antreprenoriala.

 

Detalii suplimentare: