Analiza pragului de rentabilitate

Pragul de rentabilitate (PR) reprezinta nivelul minim al vanzarilor pentru care firma nu are nici pierderi, nici profit; adica veniturile acopera integral toate cheltuielile, fixe si variabile, operationale si financiare, ale firmei.

Activitatea firmei devine rentabila, dupa acest “punct critic”.

 

Cu ajutorul acestui indicator:

1. Se iau decizii privind valoarea minima si structura vanzarilor, organizarea si optimizarea activitatilor firmei in functie de dinamica afacerii, influentata de factorii interni si externi ai acesteia.

2. Se evalueaza capacitatea firmei privind mentinerea veniturilor si a profitabilitatii afacerii intr-un mediu de afaceri extrem de imprevizibil.

 

Vezi aici studiul de caz!

Subiectul prezentat poate fi dezvoltat sub forma de studii de caz, prin sesiuni de training si de consultanta personalizata. Vezi ce inseamna Personal Trainer, Consultant, Coach si beneficiile tale! Contacteaza-ma oricand pentru mai multe detalii! anda@abctrainingconsulting.ro

Leave a Reply