Ce programe de training sunt planificate pentru anul 2010?

Care sunt obiectivele si prioritatile financiare ale firmei pentru anul 2010?

Personalul firmei are cunostintele si abilitatile necerare pentru a actiona eficient la realizarea acestor obiective?


Cum se identifica nevoile de training ale angajatilor firmei?

Cum se elaboreaza planul anual si bugetul de training?

Cum se calculeaza randamentul investitiei (ROI) in training? (aici)


Sunt doar cateva intrebari la care top managementul firmei si profesionistii in HR trebuie sa gaseasca “un limbaj comun” si sa caute impreuna raspunsurile! Iata si cateva repere si un STUDIU DE CAZ:

ABC - OBIECTIVE FIRMA SI PLAN TRAINING




















ABC - TABLOU DE BORD HR

















ABC - PLAN TRAINING ANUAL

Vrei sa intelegi “limbajul finantelor firmei”?

Vrei sa cunosti si alte opinii ale colegilor, HR Manageri sau Training Manageri?

Te astept la intalnirile dedicate profesionistilor HR, sa stam de vorba la o cafea!

Sau…poti sa postezi aici opiniile tale!


Toate cele bune!

Anda

Leave a Reply