Durata medie de incasare a creantelor (variante de calcul)

Team of business people working together on a laptop

 

Durata medie de incasare a clientilor este un indicator financiar care masoara eficienta vanzarilor din perspectiva incasarilor si a generarii de numerar pentru companie, pentru o anumita perioada.

 

Un indicator si mai multe rezultate! De ce?!

Click pe imagine si vezi studiul de caz! 

Aceste rezultate privind durata medie de incasare a clientilor pot fi “nuantate” si in functie de “calitatea creantelor comerciale”, adica trebuie sa analizam si sa structuram clientii neincasati: cu scadente restante (pe vechimi) si cu scadente viitoare.

 

Incasare clienti (3 variante)-web

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vezi aici si alte studii de caz:

Lichiditatea generala – notiuni de baza si studiu de caz

Lichiditatea generala, rapida, imediata – studiu de caz

Durata medie de incasare a creantelor

Analiza vanzarilor, a marjei comerciale si a profitului firmei

 

 

Vrei sa stii mai multe? Contacteaza-ne!

Avem solutii flexibile pentru evaluarea si dezvoltarea profesionala si a afacerii, care vor avea ca rezultat optimizarea profitabilitatii si a cash-flow-ului afacerii!

 

  1. Teste de (auto)Evaluare – online, anonime, raspunsurile sunt afisate automat
  2. Studii de Caz – video si text, postate pe blog
  3. Ghiduri Practice: Marja Comerciala, Pragul de Rentabilitate, Analiza Financiara – PDF, e-mail
  4. Servicii de Personal Trainer – online, telefonic, confidential
  5. Servicii Focus Training (Microlearning) – workshop, 1 ora, incompany
  6. Servicii de Training Financiar pentru echipe din toate departamentele – incompany

 

Distribuie informatiile si altor colegi interesati!

Contactati-ne si gasim solutii impreuna!

Manager Proiecte: Anda Racsa

anda@abctrainingconsulting.ro

telefon: 0740.590.406

 

Aboneaza-te si urmareste pagina FB

www.facebook.com/ABC.FinanteleAfacerii/

 

 

Comments are closed.