Gradul de educatie financiara a angajatilor influenteaza direct proportional performantele afacerii!

echipa 10 a

 

Obiectivele si rezultatele oricarei afaceri se exprima in BANI!

Dar nu toti antreprenorii, managerii si specialistii din diverse departamente ale firmei au cunostintele, abilitatile si experienta necesara pentru a intelege limbajul financiar si mecanismul finantelor firmei.

 

Educatia financiara a angajatilor firmei inseamna un proces continuu:

  • de invatare si de intelegere a principalelor notiuni si mecanisme de circulatie a banilor,
  • de imbunatatire treptata a capacitatii de administrare eficienta a resurselor firmei,

in vederea identificarii surselor de castig si de pierderi ale afacerii si stabilirii solutiilor de optimizare a performantelor economico-financiare ale firmei.

 

In conditiile actuale ale mediului de afaceri, orice companie trebuie sa identifice si sa valorifice potentialul angajatilor din toate departamentele, astfel incat fiecare sa constientizeze si sa participe activ la realizarea obiectivelor financiare ale firmei:

  • consolidarea si cresterea cifrei de afaceri;
  • optimizarea profitabilitatii si a cash-flow-ului afacerii.

 

Investitiile in educatia financiara a angajatilor firmei aduc reale beneficii organizatiei pe termen scurt, mediu de lung,

  • prin crearea unui avantaj competitiv privind dezvoltarea abilitatilor practice de administrare eficienta a resurselor firmei, in orice conditii ale mediului de afaceri.

………………………………………………..

Echipa ABC Training Consulting sustine consolidarea si dezvoltarea companiilor si atingerea obiectivelor de business prin intermediul sesiunilor intensive de training  – unde, cu ajutorul studiilor de caz si discutiilor libere:

  • este explicat impactul financiar al fiecarei activitati desfasurare in cadrul firmei;
  • sunt identificate solutii alternative pentru optimizarea performantelor departamentale si ale firmei.

 

De exemplu, putem discuta despre:

  • care este contributia fiecarui departament in obtinerea performantelor firmei?
  • cum se stabilesc si cum se monitorizeaza indicatorii de performanta relevanti?
  • care sunt factorii care influenteaza profitul si cash-flow-ul firmei?
  • cum se identifica sursele de castig si de pierderi ale firmei?
  • cum se clasifica, analizeaza si optimizeaza costurile firmei?
  • care sunt avantajele si dezavantajele acordarii reducerilor de pret?
  • care este valoarea minima a vanzarilor pentru care firma nu are pierderi?
  •  ….. si exemplele pot continua.

 

Sesiunile de training sunt interactive si se bazeaza pe abordari practice: exemplificari si studii de caz.

Sunt situatii / nevoi / obiective punctuale la care impreuna putem gasi rapid solutii simple si eficiente.

Durata unei sesiuni de training in-company poate varia intre 2 ore si 8 ore de lucru / zi.

 

O alte varianta este participarea la sesiunile de training financiar open (vezi detalii)

 

Contactati-ne oricand pentru detalii suplimentare!

 

Anda Racsa – Manager Proiecte ABC Training Consulting

telefon: 0740.590.406 | anda@abctrainingconsulting.ro

1. Anda Racsa nov 2014-5682pp

 

 

 

Leave a Reply