Joi, 24 februarie: Care este ordinea prioritatilor privind cifra de afaceri, profitul, cash-ul firmei?

Iata tema discutiilor propusa de noi pentru prima intalnire – JOI, 24 februarie, intervalul orar 9:00-10:00


Cum stabilim ordinea prioritatilor privind obiectivele financiare ale firmei:

  • cifra de afaceri, profitul sau cash-ul?

Care sunt solutiile alternative pentru atingerea acestor obiective?


Cateva opinii in legatura cu subiectul discutiilor de joi pot fi citite aici.

La cafeaua de dimineata, vom analiza si cateva studii de caz.


Cum se va derula aceasta intalnire:

Te asteptam cu cafeaua aburinda, fix la ora 9:00, la biroul nostru din Bucuresti.

Vom fi maximum 6 persoane, astfel incat intalnirea sa fie interactiva si fiecare participant sa-si poata clarifica aspectele care-l preocupa in mod special in legatura cu tema lansata pentru dezbateri.


Alte informatii organizatorice:

Locatia: Centrul de Afaceri Bucuresti Sud (zona metrou Piata Sudului)

Investitia: 100 lei (plus TVA) / participant.

Inscriere: descarca Formularul


Asteptam insa sa ne transmiteti si propunerile voastre pentru urmatoarele intalniri din cadrul proiectului si vom pregati studii de caz, exemple si alte informatii de care aveti nevoie pentru a gasi raspunsurile / solutiile la ceea ce va preocupa in activitatea profesionala.


Date de contact: anda@abctrainingconsulting.ro / telefon: 0740.590.406
Toate cele bune si asteptam vesti de la voi!

Anda

O inregistrare in “Joi, 24 februarie: Care este ordinea prioritatilor privind cifra de afaceri, profitul, cash-ul firmei?”

  1. anda says:

    Cateva concluzii de la intalnirea noastra matinala:

    1. daca firma are suficiente disponibilitati banesti, atunci prioritatea este cresterea profitului afacerii prin identificarea si sustinerea vanzarilor de produse cu marja comerciala mare (peste valoarea medie a firmei); deasemeni trebuie sa se analizeze si sa se optimizeze costurile fixe ale firmei.

    2. daca firma are dificultati privind finantarea afacerii, atunci prioritatea este realizarea “vanzarilor incasabile” lunare astfel incat sa se creeze sursele de finantare proprii pentru asigurarea continuitatii activitatii firmei. Asta inseamna ca oferta si vanzarile de produse trebuie adaptate si orientate catre clientii buni platnici.

Leave a Reply