Analiza marjei comerciale a vanzarilor

Marja comerciala (MC) sau marja bruta reprezinta reprezinta “marja de castig” a vanzarilor de produse.

 

Cu ajutorul acestui indicator:

1. Se identifica si se analizeaza sursele de castig si de pierderi ale vanzarilor firmei.

2. Se iau decizii manageriale si se stabilesc politicile comerciale care au ca scop optimizarea profitabilitatii afacerii (politici de produs, de client, de preturi, de piata, de distributie etc)

 

Vrei sa stii mai multe despre acest indicator?

Comanda “Ghidul Practic: Calculul, Analiza si Optimizarea Marjei Comerciale a Vanzarilor Firmei!”

Participa la sesiunile de training interactiv, anuntate in sectiunea Evenimente!

Apeleaza la serviciile Personal Trainer, Consultant, Coach si beneficiile tale!

 

Contacteaza-ma oricand pentru mai multe detalii!

anda@abctrainingconsulting.ro

1. Anda Racsa nov 2014-5682pp

Leave a Reply