Studiu de caz: Analiza marjei comerciale pe produse

Marja comerciala (bruta si neta) se poate calcula la nivel de firma, pe grupe de produse si pe produse – in vederea identificarii surselor de castig si de pierderi ale firmei, analizei cauzelor si solutiilor de optimizarii si luarii rapide a deciziilor de business.

(Click – mareste imaginea)

A_Vanzari si Marje-web

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alte studii de caz interesante:

Criterii de clasificare ale cheltuielilor

Costuri fixe si costuri variabile

Costuri directe si costuri indirecte

Repartizare cheltuieli indirecte

Managementul costurilor fixe ale firmei

Contabilitatea manageriala si financiara a firmei

Determinare vanzari la pragul de rentabilitate

Determinare vanzari pentru profit prestabilit

Analiza marjei comerciale pe produse

 

Vrei sa stii mai multe? Contacteaza-ne!

Avem solutii flexibile pentru evaluarea si dezvoltarea profesionala si a afacerii, care vor avea ca rezultat optimizarea profitabilitatii si a cash-flow-ului afacerii!

  1. Teste de (auto)Evaluare – online, anonime, raspunsurile sunt afisate automat
  2. Studii de Caz – video si text, postate pe blog
  3. Ghiduri Practice: Marja Comerciala, Pragul de Rentabilitate, Analiza Financiara – PDF, e-mail
  4. Servicii de Personal Trainer – online, telefonic, confidential
  5. Servicii Focus Training (Microlearning) – workshop, 1 ora, incompany
  6. Servicii de Training Financiar pentru echipe din toate departamentele – incompany

 

Distribuie informatiile si altor colegi interesati!

Contactati-ne si gasim solutii impreuna!

Manager Proiecte: Anda Racsa

anda@abctrainingconsulting.ro

telefon: 0740.590.406

 

Aboneaza-te si urmareste pagina FB

www.facebook.com/ABC.FinanteleAfacerii/

Comments are closed.