Ghidul administrarii cash-flow-ului firmei (1) / Viziune de ansamblu

Orice s-ar spune, prioritatea oricarei firme in anul 2010 este administrarea eficienta a cash-flow-ului astfel incat sa se asigure supravietuirea, stabilizarea si relansarea afacerii.


Iar pentru realizarea acestui obiectiv financiar trebuie sa optimizam relatiile cu clientii si furnizorii, astfel incat sa echilibram balanta dintre incasari si plati si sa mentinem stabilitatea financiara a afacerii pe termen scurt, mediu si lung.

ABC_Ghid cashflow (1)

Dar pentru mentinerea stabilitatii financiare a afacerii trebuie sa avem in vedere urmatoarele: 

  • identificarea NEVOILOR CLIENTILOR pe termen imediat, scurt, mediu si lung;
  • ACHIZITIONAREA si PLATA bunurilor si serviciilor livrate de FURNIZORI in vederea PRELUCRARII si obtinerii de PRODUSE care sa satisfaca nevoile clientilor;
  • Promovarea si distributia produselor catre clienti;
  • Vanzarea si incasarea produselor si serviciilor livrate catre CLIENTI

 

Stabilitatea afacerii si echilibrul balantei intre incasari si plati inseamna:

  • cunoasterea / intelegerea / optimizarea relatiilor cu partenerii de afaceri, respectiv CLIENTII, FURNIZORII, BANCILE, INSTITUTIILE STATULUI
  • cunoasterea / intelegerea / eficientizarea utilizarii RESURSELOR PROPRII ale firmei in scopul vanzarii si incasarii produselor si serviciilor cerute de PIATA


Cum putem sa asiguram stabilitatea si dezvoltarea unei afaceri?

Cu ajutorul managerilor si profesionistilor care inteleg schimbarile mediului de afaceri si gasesc solutii pentru adaptarea firmei la aceste schimbari, avand la indemana cunostintele si abilitatile necesare.


Nota:

Te intereseaza subiectul prezentat in articolul de mai sus?

Contacteaza-ma sau participa la evenimentele ABC Training Consulting.

Alte informatii / intrebari /opinii / recomandari sunt binevenite oricand!

 

Pe curand!

Anda

Leave a Reply