Personal trainer, consultant, coach pentru afaceri, management, finante

1. Anda Racsa nov 2014-5682ppDe ce un Personal trainer, consultant, coach?

Pentru cresterea performantelor tale profesionale! 

 

Pentru ca:

  • Vrei sa dai randament maxim in activitatea curenta, sau sa te pregatesti pentru un job nou, sau sa te lansezi intr-o afacere.
  • Vrei sa beneficiezi de confidentialitate, asistenta personalizata, program flexibil.
  • Vrei sa iei decizii bazate pe informatii relevante, corecte si complete.
  • Vrei sa-ti atingi toate obiectivele stabilite: cifra de afaceri, profit, cash.
  • Vrei sa-ti maximizezi potentialul de cunostinte si abilitati practice.
  • Vrei sa folosesti eficient toate resursele disponibile: informatii, produse, clienti, furnizori, echipa, etc.
  • Vrei sa descoperi perspective si solutii noi pentru atingerea obiectivelor de business.
  • Vrei sa cunosti si opiniile independente ale unui alt antreprenor, manager si specialist.

 

Pentru ca:

  • Prin training: te voi ajuta sa asimilezi rapid cunostintele necesare pentru rezolvarea unor probleme din activitatea curenta.
  • Prin consultanta: vei primi opinii, recomandari si solutii alternative pentru atingerea unor obiective specifice, pe termen scurt, mediu si lung.
  • Prin coaching: vei primi suportul pentru a depasi o anumita stare de blocaj personal si de a folosi cunostintele si experienta acumulata astfel incat sa gasesti singur solutiile la problemele care te preocupa.
  • Prin combinarea celor trei “ingrediente” (training, consultanta, coaching) in diverse proportii, in activitatea curenta, vei reusi sa obtii cresterea si consolidarea performantelor tale profesionale (ca antreprenor, manager, specialist)!

 

Care sunt domeniile in care putem lucra (management general si financiar):

  • Stabilirea sau evaluarea sistemului de obiective si strategii de afaceri.
  • Stabilirea sau evaluarea prioritatilor si a planurilor de actiune.
  • Intelegerea “limbajului financiar”, a scopului si continutului situatiilor financiare.
  • Integrarea informatiilor financiare cu cele operationale, din activitatile curente ale firmei.
  • Analiza SWOT si elaborarea diagnosticului financiar, comercial, operational al firmei.
  • Calculul si interpretarea indicatorilor financiari, evaluarea bonitatii afacerii.
  • Analiza si optimizarea marjei comerciala a vanzarilor pe produse, clienti, canale de vanzare.
  • Determinarea cifrei de afaceri la pragul de rentabilitate (pierderile firmei = 0)
  • Identificarea surselor de castig si de pierderi: produse, clienti, furnizori, activitati, etc.
  • (Re)organizarea activitatii pe centre de profit si de cost.
  • Managementul cifrei de afaceri si a marjei comerciale.
  • Managementul costurilor fixe si variabile.
  • Managementul clientilor, furnizorilor si stocurilor.
  • Managementul capitalului de lucru si a cash-flow-ului.
  • Elaborarea bugetelor firmei (generale si specifice) si managementul executiei bugetare.
  • Stabilirea indicatorilor de performanta economico-financiara.
  • Proiectarea tablourilor de bord pentru luarea deciziilor manageriale.
  • Si altele…

Cand si cum putem lucra impreuna (telefonic, online, intalnire, etc):

Citeste si Despre managerul firmei si consultantul in managementul firmei.

 

 

Leave a Reply