Personal trainer, consultant, coach pentru afaceri, management, finante

1. Anda Racsa nov 2014-5682ppDe ce un Personal trainer, consultant, coach pentru afaceri, management, finante?

Pentru cresterea performantelor tale profesionale si ale afacerii!

 

Pentru ca:

  • Vrei sa beneficiezi de confidentialitate, asistenta personalizata, program flexibil.
  • Vrei sa cunosti si opiniile independente si obiective ale unui alt antreprenor, manager si specialist.
  • Vrei sa-ti atingi toate obiectivele stabilite: cifra de afaceri, profit, cash.
  • Vrei sa stii cum sa folosesti eficient toate resursele disponibile: informatii, produse, clienti, furnizori, echipa, etc.
  • Vrei sa iei decizii bazate pe informatii relevante, corecte si complete.
  • Vrei sa descoperi perspective si solutii noi pentru atingerea obiectivelor de business.
  • Vrei sa-ti maximizezi potentialul de cunostinte si abilitati practice.
  • Vrei sa dai randament maxim in activitatea curenta, sau sa te pregatesti pentru un job nou, sau sa te lansezi intr-o afacere.

 

Pentru ca:

  • Prin training: te voi ajuta sa asimilezi rapid cunostintele necesare pentru rezolvarea unor probleme si identificarea unor oportunitati in activitatea curenta.
  • Prin consultanta: vei primi opinii, recomandari si solutii alternative pentru atingerea unor obiective specifice, pe termen scurt, mediu si lung.
  • Prin coaching: vei primi suportul pentru a depasi o anumita stare de blocaj personal si de a folosi cunostintele si experienta acumulata astfel incat sa gasesti singur solutiile la problemele care te preocupa.
  • Prin combinarea celor trei “ingrediente” (training, consultanta, coaching) in diverse proportii, in activitatea curenta, vei reusi sa obtii cresterea si consolidarea performantelor tale profesionale (ca antreprenor, manager, specialist)!

 

Care sunt domeniile in care putem lucra (management general si financiar):

  • Analiza SWOT si elaborarea diagnosticului financiar, comercial, operational al firmei.
  • Intelegerea “limbajului financiar”, a scopului, structurii si continutului situatiilor financiare.
  • Calculul si interpretarea indicatorilor financiari, evaluarea bonitatii afacerii.
  • Integrarea informatiilor financiare cu cele operationale, din activitatile curente ale firmei.
  • Stabilirea sau evaluarea sistemului de obiective si strategii de afaceri.
  • Stabilirea sau evaluarea prioritatilor si a planurilor de actiune.
  • Elaborarea bugetelor firmei (generale si specifice) si managementul executiei bugetare.
  • Proiectarea tablourilor de bord pentru luarea deciziilor manageriale.
  • Analiza si optimizarea marjei comerciala a vanzarilor pe produse, clienti, canale de vanzare.
  • Determinarea cifrei de afaceri la pragul de rentabilitate (pierderile firmei = 0)
  • Identificarea surselor de castig si de pierderi: produse, clienti, furnizori, activitati, etc.
  • (Re)organizarea activitatii pe centre de profit si de cost.
  • Managementul cifrei de afaceri si a marjei comerciale.
  • Managementul costurilor fixe si variabile.
  • Managementul clientilor, furnizorilor si stocurilor.
  • Managementul capitalului de lucru si a cash-flow-ului.
  • Stabilirea indicatorilor de performanta economico-financiara.
  • Si altele…

Cand si cum putem lucra impreuna (telefonic, online, intalnire, etc):

Citeste si Despre managerul firmei si consultantul in managementul firmei.

 

 

Leave a Reply