Care sunt prioritatile in vanzari: mai mult sau mai bine?

J0315598Toate afacerile au inregistrat scaderi ale vanzarilor in anul 2009 fata de anul trecut. Si totusi unele afaceri rezista foarte bine. De ce?


Pentru ca in aceste afaceri, managerii si specialistii au actionat cu prioritate in urmatoarele directii:

  • au reevaluat oportunitatile si riscurile de pe piata;
  • au restructurat si au diversificat portofoliul de produse si servicii in functie de nevoile si puterea de cumparare a clientilor platitori;
  • au monitorizat eficienta financiara a fiecarei vanzari si pun accentul pe incasari si profit comercial.


Studii de caz privind indicatorii de analiza a eficientei financiare a vanzarilor pot fi accesate la urmatorul link: http://abctrainingconsulting.ro/resurse/


Studiu de caz: Analiza marjei comerciale

Studiu de caz: Analiza duratei medii de incasare a clientilor

Studiu de caz: Deosebirea dintre profit si cash

Studiu de caz: Analiza costurilor fixe si variabile, a pragului de rentabilitate


Workshop-uri dedicate profesionistilor din departamentele comerciale pot fi accesate la urmatorul link

http://abctrainingconsulting.ro/noutati/


19 oct: Cum intelegem ABC-ul finantelor afacerii: relatia dintre activitati, resurse, bani

20 oct: Cum analizam si cum optimizam eficienta financiara a Vanzarilor companiei

21 oct: Cum analizam si cum optimizam eficienta financiara a Achizitiilor si a Distributiei firmei


Aboneaza-te la newsletter pe http://abctrainingconsulting.ro si vei fi la curent cu toate noutatile!


Mult succes in realizarea unor vanzari “incasabile” si profitabile!


Leave a Reply