Start-ul proiectului Start&Grow

Pentru cei care vor sa urmareasca evolutia proiectului Start&Grow, iata cateva repere legate de “start-ul” acestui proiect pentru antreprenori:


17 martie: m-am intalnit cu Cristina Alexandru si Daniel Tiganila (fondatorii Startups.ro) – doi oameni extraordinari, cu multe idei si cu energia necesara pentru punerea acestor idei in practica – si am aflat coordonatele generale ale proiectului Start&Grow.

 

Am primit invitatia de colaborare cu mare bucurie, pentru ca este un proiect inedit si foarte interesant – ca obiective, participanti, durata si mod de desfasurare. Sunt convinsa ca vom descoperi impreuna <ingredientele ascunse> ale unei afaceri de succes: dorinta de a reusi, vointa de a incerca, puterea de a merge mai departe, deschiderea de a colabora cu oameni care te inteleg si te sustin.


7 aprilie: lansarea proiectului pe canale on-line


7-30 aprilie: s-au primit 208 aplicatii


6 mai: primul eveniment cu antreprenorii care s-au inscris pentru participarea la acest proiect, eveniment care s-a desfasurat la Bucharest Hub, unul dintre partenerii care sustin acest proiect.

Cristina si Daniel au facut cateva precizari in legatura cu criteriile de selectie si de evaluare ale afacerilor inscrise in proiect si au raspuns la intrebarile participantilor.


Pe parcursul zilei, impreuna cu Cristina, am participat la  aprox. 10 intalniri private cu antreprenorii inscrisi in proiect si a fost o experienta foarte interesanta pentru mine, pentru ca am reusit (inca o data) sa iau “pulsul miscarii antreprenoriale” in aceste vremuri pline de neprevazut….


11 mai: anuntarea afacerilor selectate in proiectul Start&Grow in cadrul evenimentului de la Intercontinental si apoi seara… petrecerea de la Bucharest Hub.


Start-up-urile si “campionii” selectati sunt:


Bacania Veche” – Marius Tudosiei

Measure and go” – Marius Dan

“Asteco Lifestyle” – sotii Alexandra si Stelian Sarlea

Kenubi” – fratii Bogdan si Razvan Hobeanu


20 mai: a fost prima intalnire la biroul ABC Training Consulting, o intalnire “de familiarizare” cu modul de abordare a administrarii finantelor firmei, intelegerea diferentei dintre contabilitatea de afaceri si contabilitatea financiara, relatia de interdependenta dintre activitatile desfasurate, resursele alocate si banii firmei, necesitatea planificarii si analizarii saptamanale a activitatii si a bugetelor alocate.


Urmeaza sa ne stabilim cateva obiective specifice, un ritm de lucru si sa monitorizam rezultatele!

Fiti alaturi de noi!


Cu drag,

Anda

O inregistrare in “Start-ul proiectului Start&Grow”

  1. Imi place foarte mult proiectul Start&Grow. Daca statul nu face nimic pentru tinerii nostri sa faca altii!

Leave a Reply