Recomandat pentru:
- Top si middle management
- Departamente comerciale: vanzari, achizitii, marketing
- Departamente economice: contabilitate, financiar, controlling
Beneficiile participantilor:
- Vor invata sa evalueze efectele financiare ale activitatilor comerciale
- Vor calcula si vor intelege semnificatia indicatorilor financiari si non-financiari, specifici activitatilor comerciale
- Vor identifica elementele-cheie pentru revizuirea politicilor comerciale ale firmei si repozitionarea afacerii pe piata
Sumar studii de caz, notiuni de baza, discutii libere
- Prezentare notiuni de baza
Continutul economico financiar al notiunilor:
vanzari, venituri, incasari, creante comerciale vs. achizitii, costuri, plati, datorii comerciale
Tipologia, modul de calcul si semnificatia indicatorilor:
de gestiune a stocurilor, clientilor si furnizorilor vs. marja comerciala, adaos comercial
Impactul politicilor comerciale asupra profitabilitatii si stabilitatii financiare a firmei
- Analiza si optimizarea vanzarilor – Studii de caz, simulari de business, discutii libere
Analiza performantei vanzarilor: cifra de afaceri, marja comerciala, durata medie de incasare a clientilor.
Elaborarea tablourilor de bord cu indicatorii de performanta ai vanzarilor pe game de produse, segmente de clienti, canale de distributie, piete de desfacere.
Identificarea solutiilor specifice pentru optimizarea performantelor vanzarilor firmei.
- Analiza si optimizarea achizitiilor – Studii de caz, simulari de business, discutii libere
Analiza performantei achizitiilor: cumparari totale si stocuri, viteze medie de rotatie a stocurilor, valoarea si durata medie de creditarii comerciale acordate de catre furnizori.
Elaborarea tablourilor de bord cu indicatorii de performanta ai achizitiilor pe game de produse, categorii de furnizori, canale si piete de aprovizionare.
Identificarea solutiilor specifice pentru optimizarea performantelor achizitiilor firmei.
- Analiza surselor de castig si de pierderi – Studii de caz, simulari de business, discutii libere
Analiza consolidata a performantelor financiare ale operatiunilor de vanzari si achizitii ale firmei asupra profitabilitatii si fluxurilor de numerar ale firmei.
Identificarea surselor de castig si pierderi ale firmei din punct de vedere al portofoliului de produse, clienti, furnizori
Revizuirea politicilor comerciale ale firmei si repozitionarea afacerii pe piata.
Informatii organizatorice:
- mod de desfasurare: sesiuni de lucru (workshop-uri) bazate pe analiza studii de caz, simulari, discutii libere
- programele de training open (publice) sunt anuntate in sectiunea Evenimente
- programe de training in-company (private) se stabilesc de comun acord cu firma beneficiara
- notiuni de baza si studii de caz despre finantele firmei pot fi accesate in sectiunile Resurse si Blog
- pentru inscrieri folositi Formularele de Comanda atasate
Detalii suplimentare:
- Manager de proiect: Anda Racsa
- Prin telefon, la numarul: 0740.590.406
- Prin e-mail, accesand Formularul de Informatii atasat
Medii sociale:
RSS Twitter LinkedIn