Programe de Training – Managementul afacerii si Finantele firmei

happy-business-team

 

 

 

 

Beneficiari:

  • Manageri si specialisti din toate departamentele firmei

Avantajele  participantilor:

  • Vor intelege conexiunile dintre obiective, strategii de afaceri si finantele firmei.
  • Vor invata si vor folosi “limbajul finantelor firmei”.
  • Vor sti sa analizeze efectele financiare si sa ia decizii corecte de business.
  • Vor actiona profesionist in relatia cu clientii, furnizorii, bancile si colegii.
  • Vor gasi solutii pentru optimizarea vanzarilor, profitabilitatii si cash-flow-ului firmei.

 

Programele de Training  (cu durata de 1-2 zile) si Sesiunile de Focus Training (cu durata de 1-2 ore) se adapteaza in functie de obiectivele si prioritatile participantilor din toate departamentele unei companii si contin:

elemente cheie, exemplificari, discutii libere, studii de caz (vezi blog)  |  nivel basic, mediu, avansat.

 

Iata domeniile noastre de expertiza pentru societati comerciale si societati financiare:

 

Sistemul de management strategic, operational si financiar al firmei

(vezi detalii in link pentru fiecare subiect mentionat mai jos)

 

1) Rolul si beneficiile unui sistem de management performant al firmei

2) Necesitatea analizei si a diagnosticul general al afacerii

3) Managementul strategic al afacerii

4) Managementul operational al firmei

5) Managementul finantelor firmei

 

Planificarea afacerii si Bugetele firmei. Controlul bugetar

(vezi detalii in link pentru fiecare subiect mentionat mai jos)

 

1) Planificarea si planul de afaceri – necesitate si scop

2) Structura si continutul planului de afaceri

3) Sistemul de bugete integrate ale firmei – o viziune de ansamblu

4) Elaborarea Bugetelor Consolidate ale firmei

5) Elaborarea Bugetelor Functionale ale firmei (pe centre de responsabilitate)

6) Controlul bugetar – instrument de monitorizare si optimizare a performantelor afacerii

 

Analiza economico-financiara si evaluarea afacerii (perspectiva bancara si manageriala)

(vezi detalii in link pentru fiecare subiect mentionat mai jos)

 

1)Viziune generala privind coordonatele generale ale afacerii

2) Viziune generala privind contabilitatea firmei

3) Modul de abordare a analizei economico-financiare a afacerii

4) Viziune generala pv analiza situatiilor financiare si a indicatorilor financiari

5) Analiza Contului de Profit si Pierderi. Evaluarea profitabilitatii firmei. 

6) Analiza Bilantului. Evaluarea stabilitatii financiare a afacerii.

7) Analiza Fluxurilor de Finantare. Evaluarea fluentei cash-flow-ului afacerii.

 

Analiza, evaluarea si optimizarea performantelor financiare in vanzari

(vezi detalii in link pentru fiecare subiect mentionat mai jos)

 

1)  Necesitatea intelegerii conexiunilor dintre vanzarile si finantele firmei

2) Intelegerea continutului economic al notiunilor financiare de baza

3) Analiza SWOT a factorilor calitativi specifici vanzarilor firmei

4) Clasificarea, analiza si calculatia costurilor comerciale

5) Analiza indicatorilor economico financiari specifici vanzarilor

6) Solutii de optimizare a performantelor financiare ale vanzarilor firmei

7) Bugetele comerciale si Bugetele consolidate ale firmei

 

Managementul costurilor firmei: clasificare, analiza, solutii de optimizare

(vezi detalii in link pentru fiecare subiect mentionat mai jos)

 

1) Managementul costurilor – o necesitate pentru luarea deciziilor de afaceri

2) Clasificarea si analiza cheltuielile si costurile firmei

3) Clasificarea centrelor de gestiune manageriala si calculatia costurilor

4) Masuri de optimizare responsabila a costurilor si cresterea profitabilitatii firmei

 

 

Informatii organizatorice:

Sesiunile OPEN de Focus Training sunt anuntate in Sectiunea Evenimente.

Sesiunile IN-COMPANY se stabilesc, de comun acord,  impreuna cu firma beneficiara.

 

Recomandare:

Pentru mentinerea si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor dobandite de participantii la training, va recomandam sa aveti in vedere si programarea unor sesiuni periodice de follow-up, consultanta si asistenta in implementare la locul de munca.

 

Contactati-ne pentru orice alte informatii:

Anda Racsa – Manager Proiecte ABC Training Consulting

telefon: 0740.590.406 | anda@abctrainingconsulting.ro