Abonamentul de consultanta si asistenta manageriala

Premise generale:

 

Mediul de afaceri actual isi pune amprenta asupra oricarei organizatii, iar managerii si specialistii trebuie sa gaseasca solutii rapide si eficiente pentru stabilizarea, consolidarea si optimizarea performantelor economico-financiare ale firmei.

 

Orice s-ar spune, solutiile de business sunt identificate de oameni bine pregatiti profesional si creativi, cu reale abilitati de a intelege mediul de afaceri si de a stabili obiective si planuri de actiune specifice organizatiei in care lucreaza.

 

Acesti manageri si specialisti trebuie sustinuti in eforturile lor de elaborare si de implementare a solutiilor de business si prin programe de training, sesiuni de consultanta si asistenta manageriala.

 

Know-how-ul si informatiile transmise de consultant constituie inca un reper important in luarea deciziilor curente pentru stabilizarea si consolidarea firmei, intr-un mediu de afaceri extrem de dinamic.

 

 

Domenii de expertiza ale echipei ABC Training Consulting: 

  • analiza si diagnosticul afacerii: identificarea surselor de castig si de pierderi
  • identificarea obiectivelor si a prioritatilor specifice fiecarui departament al firmei
  • stabilirea unui plan de actiuni pentru managementul cash-flow-ului si al costurilor
  • dezvoltarea unui sistem managerial de raportari, analize, bugete, tablouri de bord

 

Modalitati de furnizare a serviciilor

  • sub forma de proiecte punctuale – in functie de specificul situatiei de business
  • sub forma de abonament lunar – pentru o structura prestabilita de servicii lunare

 

Beneficiile serviciilor de consultanta si asistenta –  pe baza de abonament lunar

  • se formeaza un mediu de lucru activ si inovativ, un “limbaj comun” pentru dezvoltarea unui sistem integrat de analiza, bugetare si control al finantelor firmei
  • se identifica noi solutii de business si noi instrumente de management al firmei
  • se dezvolta premisele unui model de business flexibil la un mediu de afaceri dinamic
  • se dezvolta abilitatile practice de fundamentare si de luare a deciziilor
  • se acorda discount-uri importante, in functie de tipul de abonament contractat

 

 

Modalitati de derulare a serviciilor de consultanta si asistenta –  pe baza de abonament lunar

 

In faza premergatoare:

  • evaluarea obiectivelor specifice si  identificarea nevoilor privind optimizarea performantelor organizationale
  • stabilirea structurii serviciilor lunare de training, consultanta, asistenta manageriala
  • stabilirea numarului de ore si de beneficiari directi, precum si a agendei de lucru

Servicii lunare:

  • intalniri lunare la sediul beneficiarului sau la sediul ABC Training Consulting
  • raspunsuri la solicitarile transmise telefonic sau prin e-mail

Rezultate estimate:

  • controlul performantelor afacerii, managementul cash-flow-ului si al costurilor
  • reactualizarea obiectivelor, strategiilor si a bugetelor pentru diverse scenarii de business

 

Citeste si despre serviciile de “personal trainer, consultant, coach pentru afaceri, management, finante”.

 

Detalii suplimentare:

  • Coordonator servicii prin abonament: Anda Racsa
  • Prin telefon, la numarul: 0740.590.406
  • Prin e-mail (office@abctrainingconsulting.ro) sau accesand Formularul de Informatii atasat